Bakre stötfångare sökes

Bilrelaterade annonser enbart.
Obs! Alla ämnen raderas efter 60 dagar. Glöm inte att skriva vart du bor!
Post Reply

Topic author
3Lars
Skruvmejselputsare
Stad:: Värsås
Bil: VW Lupo 3L

Bakre stötfångare sökes

Post by 3Lars » 16 May 2018 17:02

Hej,
Jag söker en stötfångare bak (helst silver, annars vad som). Min mor har fått en kraftig skada på sin (Lupo 3L från 2000) som ej verkar gå att laga. Kan nån sitta på någon sådan för en rimlig peng?

Med vänlig hälsning,
Lars

lupobupo
Verkstadschef
Stad:: Västergötland
Bil: 2st Lupo 3l + 3st a2
Has thanked: 86 times
Been thanked: 254 times

Re: Bakre stötfångare sökes

Post by lupobupo » 16 May 2018 17:15

Jag har en i silver, finns utanför Nossebro
Hjälper till med omprogrammering av databoxen vid manuellkonvertering och/eller farthållaremontering!

Henkka
Skiftnyckelslangare
Stad:: Borås
Bil: 2xlupo 3l en manuell
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Post by Henkka » 16 May 2018 18:15

Hur ser det ut bakom stötfångaren? Tänkte så att bilen inte har fått sej en större skada än vad som syns på stötfångaren

Topic author
3Lars
Skruvmejselputsare

Post by 3Lars » 16 May 2018 18:42

Okänt för mig fortfarande. Jag har bara pratat med farsan över telefon och bilen befinner sig i Karlstad, jag är i Uppsala just nu men bor utanför Skövde 😂 Så jag har dålig koll för tillfället. Skadan ska vara i hörnet på ena sidan bak och gått in ”en decimeter” enligt farsan. Inte bra och utmana en 245:as kofångare med en lupobakdel...

Fantastikt lupobupo!! Vad tänker du för prisklass? Jag hade ju ändå tänkt komma till dig nån dag och kolla på din manuellkonvertering! Var ett tag sen vi pratade om det men jag har inte glömt bort det 😊

lupobupo
Verkstadschef
Stad:: Västergötland
Bil: 2st Lupo 3l + 3st a2
Has thanked: 86 times
Been thanked: 254 times

Post by lupobupo » 16 May 2018 19:53

3Lars wrote:
16 May 2018 18:42
Fantastikt lupobupo!! Vad tänker du för prisklass? Jag hade ju ändå tänkt komma till dig nån dag och kolla på din manuellkonvertering! Var ett tag sen vi pratade om det men jag har inte glömt bort det 😊
Jag tänkte väl en 500ing eller så. har för mig att det är lite skavt på lacken på ena sidan dock.

Jag trodde det hade runnit ut i sanden :)
Hjälper till med omprogrammering av databoxen vid manuellkonvertering och/eller farthållaremontering!

Topic author
3Lars
Skruvmejselputsare

Post by 3Lars » 16 May 2018 21:32

Min egen Lupo hänger i fortfarande men den behöver lite kärlek då den lever sitt eget liv. Skulle kunna tänka mig att hyra dina tjänster för en grundinställning också eftersom jag inte får min vag.com och funka på min dator längre... har samma problem som tidigare med att den spottar ur växlarna upp och ner till 4:an efter den blivit varm. Går bra i kallt väder till den blivit varm men processen är mycket snabbare när det är varmt ute. Det sker inte alltid men när det sker är den varm.

Se kofångaren som såld!! Tack så mycket för snabbt svar! Återkommer på fredag när jag är tillbaka i hemtrakten igen så får vi sen när jag kan svänga förbi.

Post Reply