| Medlem |
Tråd  |
|
Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
|
Inlagt - 24 september 2008 : 21:41:26
Hej alla, har suttit och gjort en clubshop (uppe bland Vw märkena på sidan) där jag lagt ut lite skissade clubprylar som vi kommer att kunna köpa snart. har kontackt med en tryckare som nu räknar och ska ge mig information om vad och hur detta ska gå till. Sidan är bara nu till för att testa intresset hos er. Är väldigt intresserad av att höra och kanske få egna skisser från er över motiven på sakerna, dessa jag gjort är bara en mall för att vi tillsammans ska kunna jobba fram bra material som alla gillar. priser är orelevant men det står endå ett riktpris på sidan.Och till nästa Bugrun så vill vi ju vara fler bilar än i år plus att då ska vi har coola tröjor på oss ;) //Jagodas
|
Wasen
V.I.P Medlem

Sweden
152
Svarat - 24 september 2008 : 22:13:00
Nice!!!! Så mycket fina prylar, och jag vill ha allihop! :-) Allvarligt så gillade jag T-shirten med Eco Power skarpt! Skyltreklamen skulle jag också kunna tänka mig bränna runt med. :-)Bra jobbat! //Wasen  |
Bush
Mekaniker

Sweden
45
Svarat - 24 september 2008 : 22:17:28
Antitanka tröjan var klockren!Varför vara som alla andra? När man kan vara sig själv. http://www.garaget.org/?car=39109  |
petrol
V.I.P Medlem

Sweden
133
Svarat - 24 september 2008 : 22:22:21
Såå läckert!! _________________ Nurburgring 
|
Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254
Svarat - 24 september 2008 : 22:28:26
Kul då finns det intresse med andra ord =)//Jagodas  |
Antti
Veteran

Sweden
662
Svarat - 25 september 2008 : 07:13:12
Grymt bra jobbat!! Jag kan tänka mig en fin Ant(t)i-tanka tröja...Superbra gjort Jagodas!! Canis Lupus  |
Monztermann
The Boss

Sweden
1045
Svarat - 01 oktober 2008 : 15:54:27
Helt suveränt !!Ska snarast lägga in beställning på lite grejer  Lev sunt, kör 3L o bidra till en bättre värld ! Monztermann :)  |
petrol
V.I.P Medlem

Sweden
133
Svarat - 02 oktober 2008 : 17:39:00
Är det ok att beställa eller är det bara en förhandstitt? Tillkommer frakt på priserna?_________________ Nurburgring  |
maco
Reparations guider

Sweden
243
Svarat - 02 oktober 2008 : 18:47:40
Här uppe i norrland höjer de föesta på ögonbrynen när man säger att man kör en Lupo, för här uppe måste man ju och kör enbart stora bilar. Visst, en del, väldigt få, är genuint intresserad av den tekniska datan såsom bränsleförbrukning m.m. måste ju helt klart ha en mugg på jobbet nu då man numer ser sig själv som en lupo-ambassadör! =) /Maco  |
Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254
Svarat - 02 oktober 2008 : 20:55:21
quote:
Är det ok att beställa eller är det bara en förhandstitt? Tillkommer frakt på priserna?
I nuläget så är jag i kontakt med en annan tryckare, priser och frakt osv är inte spikat men ni får GÄRNA lägga beställningar nu så jag vet ungefär vad och hur många som första beställningen skall gälla.. Och ingen beställning är bindande för att jag kommer att kontakta alla som beställer och göra upp om priset och frakten mm när allt är klart.. Så beställ på ni alla som vill ha nåt!!!!! //Jagodas  |
petrol
V.I.P Medlem

Sweden
133
Svarat - 02 oktober 2008 : 22:15:42
Beställning laggd._________________ Nurburgring  |
björnetrucker
Medlem
Sweden
11
Svarat - 08 oktober 2008 : 18:07:55
Skitbra Jagodas. Kanon fina grejjer. Jag har funderat lite på dekaler å sätta på bilen... Varför inte 3L klubbens webbsida längst upp i framrutan. Eller nån liten 3l klubben logga i bakrutan... 
|
petrol
V.I.P Medlem

Sweden
133
Svarat - 10 mars 2009 : 07:53:36
Har ni kommit längre i planerna?_________________ Nurburgring  |
zumpen
Administratör

Sweden
839
Svarat - 03 juni 2009 : 12:27:53
Då har jag vart på ett tryckeri igår och pratat om produkterna på Clubshopen. dom kommer nu att räkna ut priser tröjor, nyckelringar, muggar och kepsar. för att hålla ner priserna då det är startavgiften som är hög så valde jag att få pris på både beställning av 10 alt 20 st åt gången... så nu undrar jag hur många som är intresserade av att va med på våran första beställning? återkommer med priserna så fort jag fått dom. Det är 6 st som la beställningar när clubshoppen öppnades som beta.. kommer kontakta dessa när det blir aktuellt att beställa på riktigt.. men minimum är 10 st åt gången.. =)ECO Power!  |
Freddy
V.I.P Medlem

Sweden
116
Svarat - 10 augusti 2009 : 09:13:49
quote:
Skitbra Jagodas. Kanon fina grejjer. Jag har funderat lite på dekaler å sätta på bilen... Varför inte 3L klubbens webbsida längst upp i framrutan. Eller nån liten 3l klubben logga i bakrutan...
Håller med,det hade varit en kul grej !!!!POWER BY DIESEL  |
Traded
Medlem
Sweden
1
Svarat - 06 juli 2010 : 00:26:12
quote:
 |