VW Lupo 3L TDI Klubben
3L volkswagen TDI diesel klubben tiptronic 3L
Forumet Chatten Clubshop Bilder Filmer Länkar Bloggen
3L Registrera Aktiva Trådar Medlemmar Sök Webmail  
Namn:
Lösenord:
Spara lösenord

Alla Forum
 Ordet är fritt
 sonens 5års tårta..
 Skrivar Version  
lupo lupo
lupo
Medlem 3L Tråd Nästa tråd  
SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
Inlagt - 06 mars 2010 :  00:04:27  Visa garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice

Det spelar ingen roll att din bil är snabbare än min för jag kör ifrån dig när du stannar för att tanka!

Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
3LSvarat - 06 mars 2010 :  00:10:23  Visa Garage  Skicka email  Besök Jagodas's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Jagodas
ÅÅåh se där är den ju!! :D tycker om den!

//Jagodas

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 06 mars 2010 :  00:10:34  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! grattis!!!!!!!!!!!

ECO Power!

Gå till början av sidan

SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
3LSvarat - 06 mars 2010 :  00:13:43  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice
inte bara snygg den va god oxå..

Det spelar ingen roll att din bil är snabbare än min för jag kör ifrån dig när du stannar för att tanka!

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 06 mars 2010 :  00:22:57  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Mmmm kan jag tänka mig ;) vore nåt att ha en liten minikermit i kermitbagaget på bugrun va ;)

ECO Power!

Gå till början av sidan

SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
3LSvarat - 06 mars 2010 :  00:40:11  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice
får ta det med regeringen det e ju hon som står för tillverkningen...

Gå till början av sidan

lupo
lupo lupo

Gå till: