VW Lupo 3L TDI Klubben
3L volkswagen TDI diesel klubben tiptronic 3L
Forumet Chatten Clubshop Bilder Filmer Länkar Bloggen
3L Registrera Aktiva Trådar Medlemmar Sök Webmail  
Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 Alla Forum
 Klubbsnack
 Bugrun 2010
 Skrivar Version
Sida:
       1  |  2      Föregående sida | Nästa sida | Uppdatera
lupo lupo
lupo
Medlem 3L Tråd Nästa tråd  
Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
3LSvarat - 31 maj 2010 :  22:55:00  Visa Garage  Skicka email  Besök Jagodas's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Jagodas
Var det du som svek oss o stod i en annan monter ?? =O Självklart är du varmt välkommen!! Men du måste ju stå med oss ;) hittills är vi 2st luposar vore ju jättekul om vi kunde bli fler :D

//Jagodas

Gå till början av sidan

micke_petersson
VAG Information

Sweden
72 Inlägg
3LSvarat - 02 juni 2010 :  07:24:11  Visa Garage  Skicka email  Besök micke_petersson's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till micke_petersson
Här kommer en väder prognos inför bugrun ;) http://www.bugrun.com/?V%C4DERPROGNOS
ECO Power!

FYYYYYYYY FAAAAAAAAAAN!!!!!!

mvh
Micke Petersson

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 02 juni 2010 :  07:52:45  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Förstår dig Micke ;) vänta tills årets bilder med våra Lupo 3L tröjor då lär du bli bra sne ;)

ECO Power!

Gå till början av sidan

micke_petersson
VAG Information

Sweden
72 Inlägg
3LSvarat - 02 juni 2010 :  21:00:47  Visa Garage  Skicka email  Besök micke_petersson's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till micke_petersson
jag kommer bli så jävla sne när jag ser er med dom... kommer ta reda på när ni har tvätt-tid... sticka hem till dig.. även om det är 20 mil till dig ... så skall jag bränna dom på bål...

mvh
Micke Petersson

Gå till början av sidan

Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
3LSvarat - 03 juni 2010 :  00:01:38  Visa Garage  Skicka email  Besök Jagodas's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Jagodas
Hahahahhahaaaaaa :D säg som det är MP du vill med ha en ;P luuugn vetdu, Jaggan fixar ;D

//Jagodas

Gå till början av sidan

micke62
Medlem

Sweden
10 Inlägg
3LSvarat - 04 juni 2010 :  19:11:42  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till micke62
nää jag kom så sent så ni hade lämnat er plats ja körde runt på fest campingen men sent på kvällen ställde jag min lupo bredvid några andra för foto och filmning

Gå till början av sidan

micke62
Medlem

Sweden
10 Inlägg
3LSvarat - 11 juni 2010 :  17:32:29  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till micke62
hur många luposar blir de?ja kommer på lördag om allt går som planerat.

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 11 juni 2010 :  18:14:50  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Den enda i nuläget är faktiskt bara SnipersChoice så kontakta han så kan ni styra upp något! =)

ECO Power!

Gå till början av sidan

SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
3LSvarat - 14 juni 2010 :  06:00:39  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice
har slängt upp några bilder i bloggen.. tjejen slängde upp en hon med...

Det spelar ingen roll att din bil är snabbare än min för jag kör ifrån dig när du stannar för att tanka!

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 14 juni 2010 :  14:33:17  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
SÅ jävla coola naglar!!! skönt att ni överlevde =) bra jobbat ;)

ECO Power!

Gå till början av sidan

Tråden är 2 sidor lång:
       1  |  2      Föregående sida | Nästa sida | Uppdatera

lupo
lupo lupo

Gå till: