VW Lupo 3L TDI Klubben
3L volkswagen TDI diesel klubben tiptronic 3L
Forumet Chatten Clubshop Bilder Filmer Länkar Bloggen
3L Registrera Aktiva Trådar Medlemmar Sök Webmail  
Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 Alla Forum
 Klubbsnack
 Bugrun 2010
 Skrivar Version
Sida:
       1  |  2      Föregående sida | Nästa sida | Uppdatera
lupo lupo
lupo
Medlem 3L Tråd Nästa tråd  
zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
Inlagt - 19 januari 2010 :  13:39:23  Visa garage  Skicka email  Besök zumpen's hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen

Då var det dax att tjata på igen!!
Detta år har jag redan nu bestämmt att vi kommer bli kvar och festa och va med på aktiviteterna på kvällen!
Ska bli kul att se om vi kan bli fler än tre stycken iår! =P

Ok vilka kan tänkas att vara med i år och se detta som årets klubbträff???

ECO Power!

Garmen
Aktiv medlem

Sweden
20 Inlägg
3LSvarat - 19 januari 2010 :  21:41:11  Visa Garage  Skicka email  Besök Garmen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Garmen
Fy ! ;)

...................................

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18

Gå till början av sidan

mrmix
Mekaniker

Sweden
41 Inlägg
3LSvarat - 13 februari 2010 :  21:21:08  Visa Garage  Skicka email  Besök mrmix's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till mrmix
för en nybliven 3l ägare som mig :) kan man få lite info ang bugrun, jag bygger om min just nu och kommer proppa den full med bilstereo, specialbyggda dörrar/skuff, sänkning, större hjul, den e chippad osv, kommer köra ett "Black n White" tema genom hela bilen då den idag är svart och att tidigare ägare påbörjat med en del vita detaljer, så kanske kan de va ide å ställa ut den där då?

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 14 februari 2010 :  11:02:49  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
quote:

för en nybliven 3l ägare som mig :) kan man få lite info ang bugrun, jag bygger om min just nu och kommer proppa den full med bilstereo, specialbyggda dörrar/skuff, sänkning, större hjul, den e chippad osv, kommer köra ett "Black n White" tema genom hela bilen då den idag är svart och att tidigare ägare påbörjat med en del vita detaljer, så kanske kan de va ide å ställa ut den där då?

Låter onekligen skoj faktiskt! klart du får hänga på och ställa ut din bil med oss det är ju trots allt en 3L. våra har hittils vart orginal så det skulle ju va kul och visa upp något sådant med =)

ECO Power!

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 03 april 2010 :  22:39:41  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Dax att uppdatera här!! jag ska anmäla för en monter nu snart tänkte jag!
Hur ser intresset ut iår, Monztermann står i Polo montern och häckar i år så någon måste ju ta hans plats åtminstånde? =P
Kom igen det är ju folkfest!!!!

ECO Power!

Gå till början av sidan

Bush
Mekaniker

Sweden
45 Inlägg
3LSvarat - 19 april 2010 :  09:18:33  Visa Garage  Skicka email  Besök Bush's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Bush
Kommer ner på lördagen om bilen är klar:)

Varför vara som alla andra? När man kan vara sig själv.
http://www.garaget.org/?car=39109

Gå till början av sidan

Antti
Veteran

Sweden
662 Inlägg
3LSvarat - 19 april 2010 :  12:15:08  Visa Garage  Skicka email  Besök Antti's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Antti
Jag har beredskap den helgen..
Kan således inte närvara..

Canis Lupus

Gå till början av sidan

SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
3LSvarat - 17 maj 2010 :  15:04:15  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice
Kermit kommer finnas på plats.....

Det spelar ingen roll att din bil är snabbare än min för jag kör ifrån dig när du stannar för att tanka!

Gå till början av sidan

Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
3LSvarat - 17 maj 2010 :  17:37:31  Visa Garage  Skicka email  Besök Jagodas's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Jagodas
Det tycker vi SnipersChoice!!:) några fler....? Det börjar dra ihop sig... camping finns ju så det är bara att övernatta om ni tycker det är långt att åka.. :)

//Jagodas

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 17 maj 2010 :  18:21:50  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Hoppas Kermit är fylld med öl i år..!! =P

ECO Power!

Gå till början av sidan

SnipersChoice
Konstruktör

Sweden
62 Inlägg
3LSvarat - 17 maj 2010 :  20:24:51  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till SnipersChoice
haha.. skulle säkert uppskattas av många..

Det spelar ingen roll att din bil är snabbare än min för jag kör ifrån dig när du stannar för att tanka!

Gå till början av sidan

Jagodas
Teknisk Support

Sweden
254 Inlägg
3LSvarat - 25 maj 2010 :  12:10:47  Visa Garage  Skicka email  Besök Jagodas's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till Jagodas
Kom igen nu då :D var inte så blyga ;)

//Jagodas

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 29 maj 2010 :  02:35:13  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Okej! två veckor kvar! Kermit och Dyngan kommer så en bil till bil vore tacksamt!! folkfest för fan!

ECO Power!

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 30 maj 2010 :  12:12:27  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Nu har jag fått höra att det kommer finnas Lupo tårta på Bugrun... kan ju inte bli bättre!!

ECO Power!

Gå till början av sidan

zumpen
Administratör

Sweden
839 Inlägg
3LSvarat - 31 maj 2010 :  11:55:15  Visa Garage  Skicka email  Besök zumpen's Hemsida  Svara med citat Skicka ett PM till zumpen
Här kommer en väder prognos inför bugrun ;) http://www.bugrun.com/?V%C4DERPROGNOS

ECO Power!

Gå till början av sidan

micke62
Medlem

Sweden
10 Inlägg
3LSvarat - 31 maj 2010 :  22:35:56  Visa Garage  Skicka email  Svara med citat Skicka ett PM till micke62
då ja va där ¨förra året med min lupo få jag väl komma i år oxå

Gå till början av sidan

Tråden är 2 sidor lång:
       1  |  2      Föregående sida | Nästa sida | Uppdatera

lupo
lupo lupo

Gå till: